منو

تماس با ما

شرکت «چفتن» ارائه دهنده انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی است. توجه به مشتریان و ارائه بهترین محصولات با گارانتی های معتبر، از جمله مهم ترین دغدغه های تیم چفتن به شمار می رود.

چگونه با چفتن تماس بگیریم؟

شما از طریق روش های مختلف می توانید نسبت به تماس با تیم «چفتن» اقدام نمائید که در ادامه ذکر شده است.

شماره تماس: شما از طریق شماره تماس ۰۱۳۳۳۲۶۲۸۳۷ می توانید همه روزه (به جز روز جمعه)، از ساعت 9 الی 21 شب تماس حاصل نمائید و سفارش خود را ثبت نموده و یا پیگیر سفارش های ثبت شده باشید.

صفحه تماس با ما: شما می توانید از طریق فرم «تماس با ما» در سایت چفتن، برای تیم پشتیبانی چفتن پیام بگذارید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

شبکه های اجتماعی: شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی «چفتن» از به ما پیام دهید تا همکاران بخش پشتیبانی در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

ساعات کاری فروشگاه:

شنبه تا پنجشنبه: از ساعت 9 الی 21

آدرس فروشگاه : استان: گیلان، شهرستان : رشت، بخش : مرکزی، شهر: رشت، محله: سعدی (خط ماشین) ، خیابان سعدی، خیابان (شاهد)، فروشگاه چفتن

تضمین اصالت و کیفیت محصولات چفتن:

ما به شما اطمینان می‌دهیم که تمامی محصولات موجود در فروشگاه Chaaftan، با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه می شود. از این جهت، با خرید محصولات سرمایشی و گرمایشی، تضمین فروشگاه چفتن را به همراه خود داشته باشید.

خدمات پس از فروش:

فروشگاه چفتن ما نه تنها با بالاترین کیفیت نسبت به ارائه محصولات به مشتریان مبادرت می ورزد، بلکه خدمات پس از فروش بی‌نظیری نیز در اختیارتان قرار می دهد.

شما می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت خدمات از فروشگاه چفتن، از طریق روش های ارتباطی با ما در ارتباط باشید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. پشتیبانی حرفه‌ای ما، تضمین کننده رضایت شماست.

پرسش های متداول

در فصل تابستان که کولر به طور مرتب استفاده می‌شود، نیازی به روکش نیست.اما اگر به دلایلی از کولر برای مدت طولانی استفاده نمی‌کنید (مثلاً در تعطیلات یا عدم نیاز موقت)، بهتر است برای محافظت از آن، روکش را بپوشانید.

بله، کاور شستشوی کولر در سایزها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که متناسب با انواع کولرهای گازی (اسپلیت، ایستاده و…) قابل استفاده است. حتماً باید مدلی را انتخاب کنید که با سایز کولر شما هماهنگ باشد.

خیر، در صورتی که به درستی از کاور استفاده کنید، قطعات داخلی دستگاه در برابر آب محافظت می‌شوند. طراحی کاور به گونه‌ای است که مانع از نفوذ آب به بردها و بخش‌های الکترونیکی حساس کولر می‌شود.

بله، روکش‌های کولر گازی که از جنس مقاوم در برابر آب ساخته شده‌اند، دستگاه را در برابر باران، برف و حتی تابش مستقیم خورشید محافظت می‌کنند و باعث افزایش عمر دستگاه می‌شوند.

پیش از خرید کاور یا روکش، باید ابعاد کولر خود را اندازه بگیرید و محصولی انتخاب کنید که با سایز دستگاه شما سازگار باشد. برخی از تولیدکنندگان نیز اطلاعات دقیق سایز‌بندی محصولات را ارائه می‌دهند.

بله، کاورهای شستشوی کولر معمولاً از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده‌اند که به شما امکان استفاده مجدد را برای مدت زمان طولانی می‌دهند. فقط کافیست پس از هر بار استفاده آن را تمیز و خشک کنید.

خیر، حتی اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه شستشوی کولر ندارید، می‌توانید به راحتی از کاور شستشو استفاده کنید. طراحی آن به گونه‌ای است که هر کسی می‌تواند به سادگی دستگاه خود را تمیز کند.

بله، یکی از دلایل اصلی استفاده از روکش کولر در فصل‌های سرد، جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه است. این کار باعث می‌شود که کولر شما در زمان روشن شدن دوباره، عملکرد بهتری داشته باشد و نیاز به تمیزکاری کمتری داشته باشید.

بهترین زمان برای شستشوی کولر گازی قبل از شروع فصل گرم (معمولاً بهار) و همچنین در میانه تابستان است. تمیز کردن به موقع کولر به بهبود کارایی آن و جلوگیری از خرابی‌های ناگهانی کمک می‌کند.

به طور غیر مستقیم، بله. با استفاده از روکش کولر گازی، از آسیب‌های محیطی به دستگاه جلوگیری می‌کنید و با تمیز نگه داشتن کولر، کارایی آن را حفظ می‌کنید که این امر می‌تواند در کاهش مصرف انرژی موثر باشد.

کالا هایی که مشاهده کرده اید
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه چفتن؛ فروش محصولات برودتی با بهترین کیفیت
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه چفتن؛ فروش محصولات برودتی با بهترین کیفیت