بازخورد درباره این کالا

المنت فویلی سینی ال جی کوچک

LG Small Foil Tray Element
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: 1687
ویژگی های محصول
  • نوع المنت چسبی
  • جنس سیم PVC
  • توات الکتریکی 57 وات
  • ولتاژ برقی مورد نیاز 300 ولت
  • حداکثر دمای قابل تحمل 105 درجه
+ اطلاعات بیشتر

2 در انبار

  • ارسال توسط چفتن
175,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 23 مهر 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

المنت فویلی سینی ال جی کوچک

المنت فویلی سینی ال جی کوچک یک قسمت یا عنصر است که در بخش‌های مختلف داخلی یخچال نصب می‌شود و وظیفه اصلی آن، جلوگیری از تجمع یخ و برفک است.

این المنت با ایجاد گرما، به طور مستقیم روی سطوح داخلی یخچال چسبیده و با افزایش دما، موجب می‌شود که بخش‌های مختلف یخچال گرم شوند و از تجمع یخ و برفک جلوگیری شود.

این کار باعث می‌شود که عملکرد و کارایی یخچال بهبود یابد، مصرف انرژی کاهش یابد و نیاز به تعمیرات و نگهداری مکرر نیز کمتر شود.

المنت فویلی سینی ال جی کوچک عموماً در بخش‌هایی از یخچال که دمای پایین‌تری دارند، مانند بخش فریزر یا سینی‌هایی که ممکن است یخ تجمع پیدا کند، نصب می‌شود و به عنوان یک عنصر حیاتی در بهبود عملکرد و کارایی یخچال ال جی عمل می‌کند.

ولتاژ الکتریکی است که المنت برای عملکرد خود نیاز دارد 300 ولت است.

توان مصرفی یا توان خروجی المنت  57 وات است که المنت در حین عملکرد خود حدوداً 57 وات انرژی را مصرف می‌کند یا تولید می‌کند.

 

ویژگی های المنت فویلی سینی ال جی کوچک :

المنت فویلی سینی ال جی کوچک باید دارای چسبندگی قوی باشد تا به طور مطلوب بر روی سطوح مورد نظر چسبد و در مکان خود تثبیت شود.

این المنت‌ها باید مقاوم در برابر شرایط محیطی یخچال مانند رطوبت، دما، و شوک‌های مکانیکی باشند تا عمر مفید آنها را افزایش دهند.

المنت چسبی باید دارای عمر مفید بالا باشد تا بتواند به مدت طولانی در یخچال بدون نیاز به تعویض و تعمیرات مداوم عمل کند.

این المنت‌ها باید بر روی انواع مختلف سطوح داخلی یخچال چسبیده و به طور مطلوب عمل کنند.

المنت چسبی باید توانایی انجام وظیفه‌اش را به صورت موثر و کارآمد داشته باشد، یعنی بتواند به میزان کافی گرما ایجاد کند تا از تجمع یخ و برفک در یخچال جلوگیری کند.

با توجه به این ویژگی‌ها، المنت چسبی در یخچال‌های ال جی به عنوان یک قسمت حیاتی برای کنترل تجمع یخ و برفک و بهبود عملکرد یخچال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

کاربردهای المنت فویلی سینی ال جی کوچک :

المنت فویلی سینی ال جی کوچک بر روی سطوح داخلی یخچال نصب می‌شود تا به طور مستقیم گرمایی را ایجاد کند و از تجمع یخ و برفک در بخش‌های مختلف یخچال جلوگیری کند.

با جلوگیری از تجمع یخ و برفک درون یخچال، عملکرد و کارایی یخچال بهبود می‌یابد و مصرف انرژی کاهش می‌یابد.

با کنترل دما و رطوبت درون یخچال، المنت چسبی به بهبود نگهداری مواد غذایی کمک می‌کند و از تخریب زودهنگام آنها جلوگیری می‌کند.

با استفاده از المنت چسبی، نیاز به تعمیرات و نگهداری‌های مکرر برای تخلیه و تمیزکاری یخچال به حداقل می‌رسد.

در کل، المنت فویلی سینی ال جی کوچک در یخچال‌های ال جی به عنوان یک عنصر مهم برای بهبود عملکرد و کارایی یخچال استفاده می‌شود و در جلوگیری از تجمع یخ و برفک و بهبود نگهداری مواد غذایی تأثیرگذار است.

 

با المنت های یخچال،کنترل دستگاه خود را در دست داشته باشید. ما المنت های متنوعی را برای انتخاب شما فراهم کرده‌ایم ، مشاهده کنید.

ما تجربه‌ای رویایی از خرید مناسب و کارآمد را برای شما فراهم کرده‌ایم. با اعتماد به ما، به دنیایی از راحتی و مهارت دست پیدا کنید.

در صورتی که هرگونه اختلاف یا عدم مطابقتی بین کالای دریافتی و تصویر مشاهده شده وجود داشته باشد، پیش از ارسال کالا به شما اطلاع داده خواهد شد.

تیم پشتیبانی ما با افتخار آماده است تا به شما در مسائل مربوط به سفارشات و ارسال کالاها کمک کند تا با بهترین خدمات، شما را به یکی از مشتریان دائمی و وفادارمان تبدیل کنیم.

برای راهنمایی در مورد سفارشات و وضعیت ارسال کالاها و موجودی ها ، با تیم پشتیبانی ما با شماره 01333262837 تماس بگیرید.

از این به بعد، خرید عمده قطعات و ملزومات برودتی شما با ما ، ساده‌تر و سودآورتر خواهد بود.

با کارشناس ما به شماره 09111344763 تماس بگیرید تا به یکی از مشتریان دائمی و وفادار ما بپیوندید و از تخفیفات و خدمات ویژه مجموعه ما بهره‌مند شوید.

توضیحات تکمیلی

المنت فویلی سینی ال جی کوچک
ویژگی

چسبندگی قوی
مقاومت در برابر شرایط محیطی
عمر مفید بالا
سازگاری با سطوح مختلف
کارایی مطلوب

امتیاز کاربران به:

المنت فویلی سینی ال جی کوچک (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

شما شاید این را هم دوست داشته باشید